لباس

با رنگ سال 1403 آشنا شوید | رنگ هلویی متفات و زیبا!

رنگ هلویی رنگ سال 1403

رنگ هلویی رنگ سال 1403 اعلام شده است. باز هم زمزمه‌های بهار و سال جدید در ایران سبب شده تا شیفتگان مد به فکر انتخاب لباس‌ به رنگ ترند سال جدید باشند. سال جدید برای طرفداران رنگ‌های روشن بسیار جذاب است. نشریه‌ی پنتون به رسم هر سال رنگ ترند جدیدی رادر صنعت پوشاک معرفی می‌کند. این‌بار نوبت به رنگ هلویی یا هلویی مخملی رسیده. این رنگ که ترند سال 1403 لقب گرفته یک رنگ گرم روشن است که تلفیق جذابی از سه رنگ صورتی، زرد و نارنجی است. رنگ صورتی در این میان لطافت و ظرافت خاصی به این ترکیب می‌دهد.

افسانه‌ای به رنگ هلو

رنگ هلویی رنگ سال 1403

 

هر رنگ در فرهنگ‌های گوناگون معنای متفاوتی دارد. در ایران از گذشته‌های دور هلو نماد زیبایی و جذابیت بوده است. ضرب‌المثل تبدیل لولو به هلو را هم که احتمالا شنیده باشید، این گفته نشان از این دارد که برای ایرانیان هلو نماد زیبایی است. در فرهنگ‌های دیگر نیز رنگ هلویی معنای خاصی دارد، برای مثال در کشور چین درخت هلو نماد جاودانگی است.

مردم بر این باور هستند که این رنگ برای‌شان خوش شانسی به همراه دارد. افسانه‌های زیادی درباره این رنگ در فرهنگ چین وجود دارد. شاید همین اهمیت به نماد‌ها باعث شده باشد که این رنگ در صنعت پوشاک در سرتاسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد. این رنگ با اکثر رنگ‌ها هم‌خوانی دارد و یک انتخاب عالی برای پوشاک محسوب می‌شود.

رنگ هلویی چه احساسی دارد؟

این رنگ از دسته رنگ‌هایی محسوب می‌شود که ریشه‌شان در طبیعت است. ذات این رنگ‌ها این است که احساس آرامش را در ما به وجود بیاورند. پس اگر برای استایل سال جدید خود به دنبال یک رنگ ملایم و آرامش بخش هستید،‌ رنگ هلویی یک انتخاب خوب و جذاب است.

همچنین این رنگ نوعی احساس شیرینی و زنانگی به همراه دارد. به گفته موسسه پنتون این رنگ از صمیم قلب احساساتی مانند مهربانی و مراقبت را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. این رنگ گرما و احساسات را به زیبایی قابل لمس می‌کند. به قول نشریه پنتون این رنگ بین زمانه‌ها به حرکت در می‌آید و بین جوانان پل می‌زند.

رنگ سال 1403 زنانه است یا مردانه؟

رنگ هلویی رنگ سال 1403

رنگ هلویی از بابت شادی بخش بودن و انتقال احساس آرامشی که در خود دارد، بیش‌تر توسط زنان استفاده می‌شود. اما برای این‌که مردان از رنگ سال جدید بی‌نصیب نمانند، پیشنهاد می‌شود که از این رنگ برای پس زمینه لباس‌های خود استفاده کنند.

بانوان می‌توانند از مانتو‌های هلویی رنگ استفاده کنند و برای ساختن یک استایل شیک زنانه از رنگ‌های طلایی و یا سبز نعنایی به عنوان مکمل این رنگ بهره ببرند.

رنگ سال 1403 با چه رنگی ست می‌شود؟

قطعا اولین و ساده‌ترین انتخاب برای یک رنگ مکمل این است که به سراغ رنگ‌های خنثی برویم. رنگ‌هایی مانند خاکستری، سفید، کرم، طوسی،‌بژ و … . این رنگ‌ها در کنار رنگ هلویی که یک رنگ گرم و روشن محسوب می‌شود به خوبی باعث دیده شدن می‌شوند و خود را نشان می‌دهند.

همچنین رنگ هلویی مخملی اگر در کنار رنگ‌های گرم یا مکمل خود قرار بگیرد خود را به زیبایی نمایان می کند. درکنار این رنگ‌ها یکی از جذا‌ب‌ترین استایل‌هایی که می‌توانید با رنگ هلویی داشته باشید، استفاده از مونوکروم یا لباس‌های تک رنگ است.

رنگ هلویی را با طوسی ست کنید!

رنگ هلویی رنگ سال 1403

این رنگ یک خنثی‌ بی رحم است. مدرن، جسور و زیبا خصوصیات بارز این رنگ به شمار می‌روند. ترکیب این رنگ با هلویی مخملی یکی از زیبا‌ترین ست‌ها برای سال نو به شمار می‌رود. استایلی که با این رنگ برای خود می سازید تقریبا در هرجایی به کار شما خواهد آمد.

فرقی ندارد به دنبال یک تیپ کژوال هستید یا رسمی، برای مهمانی حاضر می‌شوید یا رفتن به محیط کار، این تیپ همیشه جذاب به نظر می رسد.

رنگ سفید، انتخاب همیشگی

همه‌کاره و به نوعی آچار فرانسه افرادی که به دنبال یک رنگ روشن برای ست کردن لباس‌های خود می‌گردند. رنگ سفید برای ست شدن با هر رنگی آماده است. از قضا رنگ سفید یک استایل فوق العاده جذاب با ترکیب شدن رنگ هلویی می‌سازد.

بخاطر همین طرفداران رنگ سفید باید از انتخاب رنگ هلویی مخملی به عنوان رنگ سال جدید خوشحال باشند. ترکیب سفید و هلویی مخملی ظاهری به شدت ساده اما جذاب به وجود می‌آورد. زیبایی از دل سادگی بیرون می‌آید، بنابر این ست سفید و هلویی یک انتخاب عالی برای لباس‌های مجلسی یا روزمره به شمار می رود.

رنگ مشکی، برای شیک پوشان

رنگ هلویی رنگ سال 1403

یکی دیگر از رنگ‌هایی که برای ست شدن با هر رنگی همیشه در دسترس است، مشکی است. مشکی از دسته رنگ‌هایی است که اکثر مردم علاقه و ارادت خاصی نسبت به آن دارند و سعی می‌کنند آن را یک پای ثابت از استایل خود نگه دارند.

اگر شما هم از جمله این افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مشکی را با رنگ دیگری در لباس خود ست کرده و برای لوازم اکسسوری به دنبال استفاده از رنگ هلویی بروید. برای مثال رنگ نارنجی به خوبی در کنار مشکی عمل می‌کند و احساس اعتماد به نفس بالایی را منتقل می‌کند.

اما اگر علاقه‌ای به این ندارید که مشکی را به عنوان رنگ پایه برای استایل خود انتخاب کنید و به دنبال کمی جسارت بیش‌تر در انتخاب استایل خود هستید،‌ می‌توانید از یک پیراهن ساده مشکی برای بالا تنه و یک شلوار به رنگ هلویی مخملی استفاده کنید.

ست کردن رنگ هلویی 1403 با رنگ‌های گرم

رنگ‌های گرم مانند صورتی و طیف‌های آن در کنار قرمز و زرد از جمله رنگ‌های گرمی هستند که ترکیب‌شان با رنگ هلویی شمارا از دایره توصیف با واژگان خارج می‌کنند. یکی ازخاصیت‌های رنگ‌های گرم این است که انرژی خوبی آزاد می‌کنند، برای همین است، افرادی که از رنگ‌های روشن گرم در استایل خود استفاده می‌کنند معمولا شاد‌تر و پر انرژی‌تر به نظر می‌رسند.

هلویی در کنار صورتی

رنگ هلویی رنگ سال 1403

هم رنگ هلویی و هم صورتی جزو پالت‌های رنگی گرم حساب می شوند. ترکیب این دو با یک‌دیگر فقط با یک کلمه قابل توصیف است، جذاب. اگر به دنبال یک استایل خانگی جذاب و راحت هستید، دامن‌های صورتی را با پیراهن‌های هلویی بپوشید. همچنین این یک استایل زیبا و به شدت شیک برای مجالس خاص نیز هست.

اگر به دنبال ملایمت و القای حس زنانگی بیش‌تری هستید، هلوی مخملی در کنار صورتی روشن را امتحان کنید. ترکیب این دو یک ظاهر گرم و شاداب ایجاد می‌کند. رنگ صورتی فقط مناسب دختران جوان و یا بچه‌ها نیست بلکه اگر در ترکیب رنگ خود دقت کنید می‌توانید از دل آن یک ترکیب کلاسیک جذاب بیرون بکشید، برای مثال اگر صورتی تیره رنگ را با هلویی ست کنید، بوم! یک تیپ کلاسیک زنانه برای مهمانی‌های با کلاس در اختیار شما است.

سخن آخر

رنگ سال 1403، یکی از متفاوت‌ترین رنگ‌هایی است که در چند سال اخیر صفت ترند را به دوش خود کشیده است. این رنگ شاید در نگاه اول زنانه بنظر برسد، اما می‌توان با ترکیب رنگی درست، آن را برای یک استایل شیک و خاص استفاده کرد. نظر شما چیست؟ آیا از علاقه‌مندان رنگ هلویی هستید؟ آیا می‌توان با این رنگ ست خوبی را تهیه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *